חשיפת אב טיפוס
באירוע שיא זה היזמים הצעירים מציגים את אב טיפוס המוצר שפיתחו וייצרו. יש להדגיש כי המטרה העיקרית של האירוע היא לתת ליזמים הצעירים את ההזדמנות להתנסות בסיטואציות חדשות של הצגת המוצר, עמידה מול פאנל שופטים והתנסות הלכה למעשה בפרזנטציות שונות של הצגת המוצר שלהם והצגת החברה שהקימו. האירוע הוא השלב האחרון לפני תחילת ייצור המוצר, שיווקו ומכירתו ונותן לקבוצות הזדמנות "לישר קו".
מטרות תצוגת האב טיפוס
- קידום התהליך העסקי תוך עמידה ביעדים ולוחות זמנים
- קבלת משוב והכוונה מקצועית
- התנסות בהצגת נושא
- יכולת למקד ולבנות סדר עדיפויות בתהליך העסקי
תנאי סף הנדרשים מהקבוצות
- אב טיפוס
- תקציר תכנית עסקית
- מצגת קצרה
נושאים לייעוץ
- פיתוח ועיצוב מוצר- חומרים, צבעים, צורך, יתרונות וכד'
- תהליכי ייצור- היכן מייצרים, איך מייצרים וכד'
- שיווק- אסטרטגיה שיווקית , קהל יעד, מתחרים
- מכירה- שיטות מכירה , מחיר המוצר
- תפעול- תכנית עבודה מאב טיפוס, דרך חומרי הגלם ועד לשלב המכירה
- מימון- תקציב נדרש למימון הייצור ומקורותיו, יעד כספי